///// BESTEL JE TICKETS /////
vt wonen&design beurs | Inspiratie voor jouw droomhuis bij 250+ woonexperts Inspiratie voor jouw droomhuis bij 250+ woonexperts
Home - FAQ - Help, als ik wil betalen, verschijnt er een melding dat mijn winkelmandje leeg is

Help, als ik wil betalen, verschijnt er een melding dat mijn winkelmandje leeg is

Soms geeft het systeem een melding bij afronden/betalen dat er geen bestelling is geplaatst, terwijl je wel onderdelen in je winkelmandje hebt gedaan. Van de technische collega’s hebben we een paar tips gekregen die hierbij zouden moeten helpen. De eerste is om de activiteiten per onderdeel te betalen. Dus eerst de ene, en dan de andere activiteit. Je zou ook nog een andere browser kunnen proberen, soms ligt het aan de cache of de beveiliging van de browser. Probeer het anders ook even in Chrome, dan moet het meestal lukken. Als laatste tip zou je nog kunnen proberen om het op een ander apparaat te proberen, dus op een andere computer bijvoorbeeld.

Als het boeken van een ticket niet lukt of als je de bevestiging (na betaling|boeking) niet binnenkrijgt, kun je direct contact opnemen met info@yourticketprovider.nl