Veelgestelde vragen
Alle meestgestelde vragen kun je hier terugvinden. Kijk hieronder in de lijst met meestgestelde vragen en klik op jouw vraag en het antwoord op je vraag wordt gegeven.
Adviesgesprekken met een woonexpert
- Help, de link naar mijn adviesgesprek werkt niet?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Hoe boek ik een adviesgesprek?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Hoe vindt een online adviesgesprek plaats?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Wanneer vinden de adviesgesprekken plaats?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Wat kost een adviesgesprek?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Welke adviesgesprekken zijn er?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Bereikbaarheid
- Als ik met de auto kom waar kan ik dan parkeren?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Is de vt wonen&design beurs ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Wanneer is de vt wonen&design beurs geopend?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Contact
- Help, mijn vraag staat er niet tussen?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Eten en drinken
- Kan ik tijdens de beurs ook wat eten en drinken?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Zijn er ook restaurants waar je met je dieetwensen terecht kunt?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Foto's maken op de beurs
- Kan ik foto's nabestellen die gemaakt zijn op de vt wonen&design beurs?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Honden
- Is het toegestaan om honden/huisdieren mee te nemen naar de beurs?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Informatiebalie
- Ik heb iets gevonden, ik ben iets kwijt wat nu?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik heb op de beurs een artikel gekocht, maar het voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen.
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Waar kan ik tijdens mijn beursbezoek heen met mijn vragen?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Zijn er pinautomaten op de beurs?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Praktische & technische vragen
- Help, als ik wil betalen, verschijnt er een melding dat mijn winkelmandje leeg is
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Help, er gaat iets niet goed met het bestellen van mijn ticket(s)
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Programma/inschrijven advies
- Ik heb geen bevestiging ontvangen na het inboeken van advies.
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik kan helaas niet komen naar mijn ingeplande adviesgesprek.
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Waar kan ik mij inschrijven voor een afspraak met een adviseur?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Waar vind ik het dagprogramma?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Roken
- Waar kan ik roken?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Tickets
- Hoe krijg ik de door mij gekochte tickets?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik ben 50+ zijn er tickets met korting te koop?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik denk dat ik mijn email adres niet goed heb ingevuld.
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik heb aangegeven dat ik doordeweeks kom, maar kom nu toch graag in het weekend, wat moet ik doen?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik heb geen bevestigingsmail van mijn ticket aankoop ontvangen.
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik kan helaas niet komen, kan ik mijn geld terug krijgen?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik kan mijn kaartjes niet uitprinten. Kunnen mijn kaarten ook vanaf een mobiel apparaat worden gescand?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Is de beurs goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Is er een paspartou voor meerdere dagen te koop?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Waar kan ik contact openen over het abonnement bij mijn bestelling?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Waar kan ik contact opnemen met een vraag over mijn bestelling?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
Tickets met Abonnement
- Ik heb tickets met een abonnement gekocht, wanneer ontvang ik het eerste nummer van het door mij gekozen woonblad in de bus?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Ik woon niet in Nederland, kan ik ook gebruik maken van de ticket met abonnement aanbieding?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Waar kan ik contact opnemen met vragen over mijn abonnement?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Zijn de tickets die je bij een abonnement krijgt ook geldig in het weekend?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
vt wonen&design beurs
- Ik zit in een rolstoel en wil de vt wonen&design beurs bezoeken, kan dat?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Is de vt wonen&design beurs ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Is het toegestaan om foto's te maken op de beurs?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Kan het zijn dat ik gefotografeerd of gefilmd word op de beurs?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Waar vindt de vt wonen&design beurs plaats?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Wat is de handigste route als ik met de auto kom?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
vt wonen&design beurs 2020: Let’s get digital!
- Waar is de digitale editie van de vt wonen&design beurs te volgen?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Waarom een digitale editie van de vt wonen&design beurs?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Wanneer is de digitale editie van de vt wonen&design beurs?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl
- Wat is er te doen tijdens de digitale vt wonen&design beurs?
- Gaat er iets niet goed met je bestelling? Lukt bijvoorbeeld het boeken van een ticket niet of krijg je geen bevestiging (na betaling|boeking)? Of heb je een ander technisch probleem bij het bestellen van je tickets? Neem dan contact op via info@yourticketprovider.nl